Godot 4 – GDScript: Karakter Hareketi

extends Sprite

var speed = 400
var angular_speed = PI

#sadece ileri ve kendi etrafında dönme (move forward + turn around itself)
func _process(delta):
	var direction = 0
	
	if(Input.is_action_pressed("ui_left")):
		direction -=1
	if(Input.is_action_pressed("ui_right")):
		direction +=1

	rotation += angular_speed * direction * delta
	
	
	var velocity = Vector2.ZERO
	
	if(Input.is_action_pressed("ui_up")):
		velocity = Vector2.UP.rotated(rotation) * speed
	
	position += delta * velocity
Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Reklam Engelleyici Algılandı!

Reklamları engellemek için uzantı kullandığınızı tespit ettik.

Lütfen bu reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak ya da sitemize izin vererek bize destek olun.

Dikkat: VPN eklentiniz üzerinde de reklam engelleyici olabilir.