Godot 4 – GDScript: Karakter Döndürme

Godot’da bir karakteri belirli bir yöne döndürmek için Vector2.UP.rotated fonksiyonunu kullanabilirsiniz. Bu fonksiyon, verilen bir açı değerine göre bir vektörü döndürmeye yarar. Genellikle bu fonksiyon, karakterin yönünü belirlemek ve animasyonları yönlendirmek için kullanılır.

#GDScript Sprite.gd

extends Sprite

var speed = 400;
var angular_speed= PI;


func _process(delta):
	rotation += PI * delta;
	
	var velocity = Vector2.UP.rotated(rotation) * speed;
	position += velocity * delta

	
Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Reklam Engelleyici Algılandı!

Reklamları engellemek için uzantı kullandığınızı tespit ettik.

Lütfen bu reklam engelleyiciyi devre dışı bırakarak ya da sitemize izin vererek bize destek olun.

Dikkat: VPN eklentiniz üzerinde de reklam engelleyici olabilir.